Vilken natt!

Har inte skrivit på detta ställe på evigheter!! Men ett inlägg då och då klämmer jag in, typ vartannat år ;)

Har gått ut den oändliga skolan nu och tar det super lugnt med jobb någon dag i veckan. Jag stortrivs men tänker börja ta tag i min plan att ta lastbilskörkort så vi får se var jag hamnar på ett tag.

Jag vaknade för ca en timma sen (ca 14.30) för jag kom mig inte i säng förrän vid fem igår. Var på hockey med mackan och vi losade med 4-1 mot timrå så humöret sjönk ganska rejält och jag blev otaggad på allt. Men när klockan närmade sig tolv så bestämde jag mig ändå att ta bilen in till stan och träffa Elle och dom och snacka lite. Det ena ledde till de andra och jag träffade sen Maja och gänget och de slutade med att jag hamnade på allstar till stängning. Sen for jag runt och flängde med bilen, till Boden exempel. Så hemma var jag inte förrän fem.
Super kväll! Nyktert och helt AWESOME! Vill ha mera av detta <3
Nu när jag väl är uppe och har ätit frulle och fläskfille så ska jag nog ut och springa snart :D
Life is good! :) Kärlek till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0