Hoppas på sista matten någonsin




Nationella proven i matte C ägde rum idag och jag känner att jag kommer att ligga på gränsen till godkänt. Jag hoppas och önskar att jag ska få godkänt så att jag slipper denna matte plåga två ggr i veckan. Jag håller tummarna!

Jag var förbi hälso affären life idag och inhandlade lite ansikts kräm eftersom mina börjat ta slut. Jag köper OLIVEs dag och natt kräm som är helt underbar och kostar 99kr, rekomenderar!

Tog ett till hål i örat för kanske två månader sen och har problem! Det vill inte läka och det gör ont så idag bytte jag örhäne igen och rengjorde det lite. Har fyra hål i ena örat och tre i det andra. Planerar ett till men jag tycker att mitt fjärde ska få läka klart först.

REGN! Jag har inte pollen och jag tycker inte att det är det bästa vädret när det regnar men vad underbart att äntligen få lite regn! Nästan allt damm är nu bortspolat och luften är som genom tvättad av något rejält ren doftande medel för jag kan inte göra annat än gå omkring och andas! Det blir en lång promenad med trosan ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0