Sista helgen innan sista sommarlovet.

Det är söndag idag och imorgon börjar sista veckan innan mitt sista sommarlov, ever hoppas jag.
Igår var det fest hos Maja och det var riktigt najs, fast som vanligt är det alltid roligast just när man ska fara hem. Det bästa med fester hos maja är att hon har studsmatta och det är alltid en kulig känsla att hoppa när man inte är allt för nykter. Vänner samlade för byafest var helt kanon och sebbe var där så att jag blev påmind att skicka in min ansöknings blankett till "lumpen" eller vad dom kallar det nu för tiden.
Jag klarade mönstringen förresten ifall jag inte har skrivit det. Det var dock nån månad sen men nu är det bara att börja med militär karriären.

Jag klarade inte matte nationella provet förresten. Jag fick 10 p och godkänd nivån var 12p så det blir till att göra omprov imorgon.

Nu har jag sett ett avsnitt av Greys anatomy så jag tror att det är dags för en spring tur. Jag måste ju få upp lite kondition om jag ska ha någon militär tjänstgöring.

Nå, en sammanfattning om min händelserika och duktiga dag. Jag har städat mitt rum! OCH tagit ut och spolat av min vita ryamatta. Sa nu är allt helt clean. Nu är jag helt beredd på sommarlov.

Nu far jag och trosan ut på en springtur, och jag rekomenderar det för flera, har ni inget att göra så är det jäkligt upp puggande att fara och springa, om inte har man ialla fall gjort något nyttigt. :) Bajbaj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0