Living the dream!

Vad har jag gjort hela mitt liv? var har jag varit? Vad höll jag på med?

Jag har aldrig mått så bra som jag gör nu! Jag lever verkligen nu, iallafall i gämförelse med tidigare. Jag har Cia att tacka till det mesta. Men alla mina vänner är bara bäst och helt unika. TACK!

I helgen var det fest. As trevligt och roligt var det, och efter festen promenerade jag, Cia och Martin från skurholmen till bergnäset och bara pratade :)

Igår efter skolan så gick jag och Cia en sväng på stan och sedan hamnade vi på max, vi delade på 20 nuggets och gick igenom våran helg och allt som har hänt. Inklusive lite snack om "the boys", jag ska inte ljuga. Och om du var på max igår vid fyra, fem tiden och hade brunt vågigt hår och söt så ja, Hej ;D

CIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIACIA!
LoVe YoU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0