power dag!

yes, power dag från början till slut. Jag vaknade klockan halv elva. Steg upp, tog på mig en hilka (scarf på huvudet) för att jag hade så smutsigt hår. Sen gick jag ner och bakade scones till frukost. Käkade och blev mätt. Riktigt mätt, fick ligga på en stol i typ en kvart innan jag orkade ställa mig upp. Nå sen när jag väl kom upp blev det lite disk och annat fjoll som man måste handskas med efter bak.
Japp, fortfarande i pyjamas så började jag städa mitt rum. La ner viktiga papper i olika fack där jag skrev såna dära lappar som lön, bank, anställningar, skolan osv. Nu har jag till och med ordning. Så sen tog jag mig an mitt skrivbord. Woow, detta är en sak alla bör veta och det är att man måste ha den där speciella energin för att kunna ta sig an städning, speciellt när det handlar om sitt egna stökiga sovrum och SKRIVBORD. Men jag klarade mig bra och nu är det rent och fint från tjafs. Det blev dammsugning, noga damsugning (stavas det med ett eller två m?) jag dammsög varenda liten vrå, på hyllor och under, i trosans korg och under, på tavlor och pennor och allt vad som existerar i rummet mitt. Jag bytte också sängkläder så ju har jag knallgröna kudda + täcke. Jag ser fram emot att lägga mig för inget står upp emot nya sängkläder :D
Japp, när allt var rent förutom jag blev det till att duscha och slänga pyjamasen i tvätten för man kan ju inte fortsätta sova i gammal pyjamas om man bytt allt annat! :D Jag fick sedan vandra ut med trosan på en liten prommis som vanligt och jag kände mig inte peppad för det faktiskt men när jag väl kom ut tränade vi lite och trosan var lika duktig som alltid. :D
Väl hemma var det mat. Eller NEEJ fel! Jag åt faktiskt innan jag gick ut! Det var potatispannkaka :) Det som är så gott :P Mumsfillibabba. Ja, så nu när jag ätit då så tyckte jag att jag var värd en stund framför datan med onödigt kollande på intrenet och lite hus byggen i sims. :)
Men tiden går fort och snart var det dags för att frisera tarzan. så jag gick från msn och skrev dit "dags för trosan rakning" på min användare. Denna lilla mening kan förstås missförstås och på så sätt började jag skriva med micke från tejplägret i somras. Mkt trevligt. Vi skrev ett tag och jag fick förklara min raknings mening. Så nu har jag bestämt mig för att så ska man inte skriva. Men jag kom också på att jag nog ska fara till tejp igen i sommar. :D Det var så grymt roligt att köra paintball! :D:D:D:D:D:D:D
Japp, sen blev det mat efter mitt msn snack och nu sitter jag här igen. Beck började för 15 minuter sen och jag känner mig stressad så nu kiiiiilar jag. :D
Skola imorrn. jiiiiipppi :D haha NOT! (men tänk positivt iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0