philm :D

Trosan väckte mig klockan fem imorse av att den smärtstillande medecinen hade släppt. Han buffade på mig och gnällde tills jag vaknade. Go pojk :) låg och kliade honom tills han somnade vi sex tiden och sen vaknade jag inte förrän elle ringde och väckte mig vid nio? Hon var påväg till stallet men hade ändå mkt att snacka om. hon gav väl igen sen jag ringde henne :P Trevligt var det iaf och jag kom igång rätt så fort.
Steg upp och käkade lite fruu kost och sedan var det den vanliga morgon vandringen med hunden. Det var soligt och skönt ute så jag gick med tjocktröja och solbrills. Välldigt härligt. Passade på att vandra förbi Jonas och lämna hans försenade present, han låg förstås fortfarande i sängen man jag dundrade in som vanligt med hund och allt och sen var det bara att stiga upp. bara för att man fyllt 17 behöver man inte tro att man fått någon slags respekt! :D
Tog en rätt så lång prommis och hade det riktigt mysigt.
Har ju bjussat jonas, gurra och elle på två gratis veckor på helex så gurra var på sin rund tur idag och kände sig väl lite ensam i den stora gym världen. Tänke joina dom sedan men rundturen får dom fixa själva :P
Stannade ute i solen på bron ganska länge innan jag gick in. Tog ett glad fanta och njöt. idylliskt :D

Sedan, när jag väl tagit mig in satte jag mig och ritade lite. En skylt som jag ska hänga på dörren till mitt rum sen =) Det är inte ofta man är så kreativ men jag var ju tvungen att hitta på något då jag lovat mig själv att skippa datan om jag kunde. Plättar med rivna morötter i blev det till lunch. jag och isak hjälptes åt att göra plättarna och sedan käka dom.

2 tim senare var jag duschad och jag kilade med elle ner till unik och tog oss lite fika, en smothie med blåbär, jordgubb och yoghurt och sedan delade vi på en cheesecake. gott vare och när vi nu satt där skrev vi upp en packlista inför våran resa till cypern i juni. Man måste ju vara i tid med såna här grejor vet ni =)

Sen kunde vi förstås inte motstå att ta en sväng förbi affären och köpa äppelcider vinäger.

Mat blev det hemma och sedan tog jag och trosan oss en tur till elle där vi satte oss och såg på philm och hade det trevlans. Men nu är jag hemma och klockan är 23.31, tänkte se nån egen film men jag tror att jag lägger huvet på kudden istället.
Inga planeringar inför morgondagen men jag hittar nog på något kul =)
Baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0