ont i huuuvee

ÅREEEE! Ska på snowcamp i åre på påsklovet! Wehoo! :D vad roligt. :P Micke övertalade mig så nu far jag och även fast jag inte vet så många som ska dit så ska jag ändå fara. :) Man lär ju känna nya :P Jipiii! Slaloooom.

Nå, jag fick sovmorgon till typ halv elva idag (det är söndag.. :D). Rätt najs ändå fast det är skönare att få sovmorgon om man först väcks och sedan tror att man ska stiga upp. Så man känner den där hatiska känslan i kroppen, men sen kommer man på att man får somna om och det, mina vänner, det är det BÄSTA!
Jag steg iaf upp och käkade frukost, sen blev det att jag hängde omkring i pyjamas till lunch, sedan efter det blev det dusch och en tur till mormor. Mina kusiner från uppsala, Miriam och My + deras mor och far var nu där och hälsade på. Det var välldans roligt för jag har inte träffat miriam på flera år. Hon har varit i Etiopien och jobbat i nästan ett år och det verkar så grymt roligt. Hon berättade lite, hon hade blivit biten av en apa och en läskig katt, + att hon behövt fara in till sjukhuset ett antal gånger. Sen som ljus människa med ljust hår där hade det varit ett antal pojkar/gubbar som friat till henne vid deras första besök, några barn började gråta när dom såg henne för att dom aldrig sett något liknande i deras liv, hon var något slags spöke i deras ögon. :P Kul, kul =D
Nå men vi gick alla på en lång tur i skogen och sedan var det dags för mig att far på en skoter tur med My och Isak, det var riktigt kul men skotern ville på att krongla lite, men teknisk som jag är löste jag det på ett kick :P
Vi for hem vi åtta och nu sitter jag här med skriiikande huvudvärk och ingen längtan till skolan imorgon. Yuck! Säng, säng, säng, sova, sova, sova :D hittade nu lite läxa på mitt skrivbord. Suck. Ids inte änns öppna engelska boken. Men jag borde, fast det är mkt man borde men ändå inte gör, och jag menar, man överlever ju ändå ;P

nu innan mitt huve sprängs tänker jag bara säga Baaj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0