nämönämönä

Jalå!
Jag vaknade idag vid kvart över nio efter en lång natt då jag vaknade typ fem gånger mitt i natten. Jag hade ett intressant samtal igår som jag inte kommer ihåg vad som sades eller vad jag sa. Så jag hade väl lite ångest under natten :P haha

Nå jag skulle upp och jobba med cess halv 11 så jag kilade iväg ner på porsön och mötte henne när hon typ suttit på busshållsplatsen sen typ halv tio. :P Vi for och jobbade och vi kan ju inte klaga på att det var jobbigt. Det kom ett barn, tore, som vi läste lite för och sedan var det fritt fram för honom att börja leka med bilar :D lätt förtjänta pengar :D
Efter det kilade jag till affären med cess medans vi väntade på att hennes buss skulle komma : ) Satt där och snackade ett tag och jag fick samtal efter samtal från elle som tydligen hade mkt att prata om :P Det var trevligt men när man är med någon måste man bestämma vem man vill vara social med :D Haha (ta icket illa upp elle, love you <3)

När jag väl kommit hem blev det lite dator, Snackade lite med stina om vilka som ska med imorrn när vi åker till nordpoolen och badar. Vi är iaf fem som jag är säker på :P

Sedan ringde Maja och tänkte komma och plugga lite nk till det muntliga grupp provet som vi har. Hon kom sedan och hade med sig Pepsi eftersom vi tog oss en sväng till Hundhuset på bergnäset efteråt :) Det var riktigt trevligt, våra go hundar har blivit såå duktiga. Vi gjorde by the way mina go plättar innan vi for! MUUMS :P

Så nu har jag till slut kommit hem, klockan ät 20.52 och jag tänkte chilla och hare skönt. Kanske planera lite inför våran boden tur imorrn. Om det är någon som vill hänka till badet i boden äre bara att komma. Vi tar bussen som går tio över tio från busstationen och sen äre bara att ha det skojj :D

Jorå, Nu ska jag trevla mig=) Baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0