lite småå coolad.

första dagen efter sportlovet. Hm. Jopp. aah. ingen kommentar.

Efter skolan blev det hem och trycka i sig nån mat. så jag stekte fem styckna potatisbullar med bacon och med lingonsylt på sidan av. Riktigt trevligt och gott faktiskt och jag åt upp allt. Sedan blev det till att springa till carro som skulle skjutsa till örnäset där vi skulle repa till musikalen. Eh. dom gick igenom typ alla scener som inte jag var med i så där fick jag sitta och se på i typ tre timmar. Men sedan efter kom padrej och hämtade mig. Då fick jag övningsköra så jag körde till farmor. Jag hade bara leggings på benen så jag höll på att frysa ihjäl där jag stod och väntade så nästa gång blire lite varmare kläder tänkte jag. och det blev det. idag, altså nästa dag, så har jag på mig brorsans jeans och långkisar även fast det bara är typ - 5grrader men soom jag frööös imorse! Asså, det är inte klokt. Dök in i en kokhet dusch det första jag gjorde.
Men nu tbx till farmor. Där satt jag och blev itryckt smakprover från hennes senast bakta cheesecake och mackor i högar, klagar inte på smaken för det var gott!!, men mätt blev jag! oja, riktigt mätt. det blev te och mackor + nå grejs som bara farmor kan komma på. Sen vid halv elva blev det hemfärd. körde hela vägen då också. längtar till jag får ta körkort! :D

Idag efter idrotten, då vi åkte skidor förresten, så gick jag och maja till kungs där vi shoppade lös i bageriet! mums, gick därifrån med en muffins, en kladdkaka, + en gratis kaka :D älskar damen i kassan =)
Så vi fetade oss rejält sen och nu står jag i alla hörn.
hare Baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0