kaaalinka kalinka kalinka kalej

Todaaaay, i was walking on the street to tha bus, but i missed it. I came fifteen minutes late and i had "utvecklingssamtal" dirr in the morning. I have studied english reasently so i´m (quiet?) in to it.
Men jag han iaf ha utvecklingssamtal med morsan och jag är tydligen en duktig flicka. Sen rätt ok dag.
Efter skolan var det fett bra väder så vi vandrade rätt så lugnt in till stan. Blev att jag käkade en hambis på max medans stajn och prince tittade på och sen blev det jakt efter kinderchoklad. As najs väder så det var rätt najs :D Tog en prommis med trosan när jag kom hem. Sen pluggade jag för första gången på flera månader lite engelska. Gick rätt bra faktiskt. Hade rätt hög volym på gamla Him godingar så jag höll humöret uppe. :D
Sedan när man suttit ett tag hör man hur elle varit och ridit, ramlat av och slagit av hakan. lr ja, kanske inte hon slog den kaputt iaf och fick sy, AJAJ! Det blir till att ta hand om gumman i veckan.
Gjorde en milkshake som jag nu suttit och smuttat på och nu äre väl dags för något annat att tugga på. : )
Imorrn måste jag komma ihåg att ta med mitt usb minne.. ifall ni nu ville veta :P
Nä nu får det vara nog. Baaj!

Waaoo, snygga shane :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0