groggy

Groggy, hela dagen har varit groggy. Nu har trosan kommit hem. Dom har rensat bort all tandsten, dragit ut två tänder, opererat bort nån grejs i ögat (en vagel?), fixat klor och öron. Nu är han nog färdig fixad för ett tag =)
Han är välldigt groggy och vankar runt i sömnen typ. Men jag är precis likadan så jag ska inte säga så mkt. : ) Jag fick ju vakna sju för att få iväg trosan till veterinären och sen har jag kollat lite film, skottat snö och sen bara varit toootalt seg. jepp, men jag vill satsa och göra någonting roligare imorrn. Slalom? nä har typ ingen skjuts. Fast brorsan har ju kommit hem nu så jag får väl göra något riktigt najs för honom så att han iaf lägger en tanke på att kunna skjutsa. :D
Men jag vill nu bara äta choklad! nam nam.

Baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0