(¤¤,)

Det blev bad idag. Jag for med bussen till boden med vonca, stina, cess, david, elias, och "strand". Vi badade från klockan 11 till två sen gick vi upp. men vi käkade på restaurangen lite emellan. Jag käkade hambis eftersom att jag är hungrig hela tiden. De andra nöjde sig med kul glass. =) Det var jätte roligt att bada, love it. Men mina tjej kompisar var inte så på med att bada dom ville bara hänge i bubbelpoolen eller i ångbastun hela tiden så det var lite små surt för min del som älskar badet och att åka =) Men det var förstås roligt iaf. vi simmade ut och jag sprang upp och dök ner i snön :) Verkligen roligt :D
När vi badat färdigt gick vi ut en sväng runt boden, eller ja, vi gick mot det blå ängeln och käkade pizza, igen. Ni ser. jag käkar hela tiden. Klockan var halv ett när jag käkade hambis och sen vid tre fyra tiden var det dags för pizza. Gott men jag känner att jag skulle behöva lite nyttig mat nu i framtiden : )
Vi tog sedan bussen hem, alla sju och hade det trevligt. Jag drog hem till mig när vi kom till stan. Jag är helt utpumpad. Satte mig vid datan dirr och satte på filmen twilight. As dålig kvalla, den är typ filmad på någon bio så jag har inte velat se den tidigare. Men nu gjorde jag det och det var verkligen jätta bra, eller nää. Den var... annorlunda, på ett bra sätt. Hjärnan började snurra rejält när den var klar. Men det sög att det var sån dålig kvalla. Man kunde se huvuden sticka upp nån gång då och då. Sen kunde man höra prassel även fast det var helt tyst i filmen. Vill ladda hem en ny och bra version men jag har fått ett litet förbud nu när det är lag om det (SUGER, btw).
jag suttit och smuttat på en ny choklad, premium dark raspberry. Himmelskt!

Baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0