dags för trosan rakning, NOT!

Nej det var majas pepsi som fick ta den jobbiga rakningen idag. Jag for hem till maja idag efter skolan och med mig hade jag min rakapparat som skulle få göra under med pepsis gulliga utseende. Hon är lite små sprattlig men allt gick bra och nu har hon rakat ansikt, bröst och under tassarna. Fiiiiin blev hon. Vi fikade lite sedan med saft och GLASS! Njamii =) sedan kom faktiskt min mor och jag for hem.
Käkade på heroes idag på skolan, tog en kebab rulle. Det var gott men jag är inte speciellt impad på deras mat.. Blir nog nå annat ställe för mig i framtiden. Men mätt blev jag så jag är nöjd.
Pajen ska snart in i ugnen och jag känner mig lite hungrig igen. Fast det är jag ju alltid. Ska gosa lite med min hund nu och hare trevlans.
Höres, Baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0