blecht

Slö dag. välldigt slö dag. till en början iaf.
Vaknade typ elva och då blev det frukost och en prommis med doggy. Jag gick sedan in, ritade klart en bild jag börjat med. Det var roligt att rita lite. gör inte det speciellt ofta :D Sen blev allt segt och jag typ deckade =)
Sedan blev det mat och rep inne i stan. Jag lämnade tidigare, gick hem klockan åtta och det var en kvart innan min buss gick så jag vandrade till shopping för att hoppa på bussen. Går man den vägen så passerar man även max och bion. Woow, jag vill se den dära filmen "Australia"! jag ska gå på bio med elle någon dag men då ska vi se "män som hatar kvinnor", spännande :P

Jag sitter nu och ser criminal minds och äter nybakta bullar och pepparkaks deg :D haha Oj! haha det körde precis förbi en buss, på vårat kvarter. Det ska dom lixom inte göra men det var ju trevligt =)
Japp, ska till elle snart och se på film :D

imorrn blire troligt vis storklinten och SLALOM! :D Yeah : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0