argh!

Tja, idag vare en tur till storklinten som gällde. Åkte dit med mi padre och isak. Faktiskt lite små trevligt men det var dimmig så man såg nada och jagåkte upp på ett hustak sen tänkte jag åka ner igen och då fastna skidorna och jag föll baklänges på mitt huvud... :/ Aj. Med det var annars riktigt.. intressant. Kul att åka och vara ute iaf =)
Jag kom hem, duschade, rastade hunden och drog sedan till elle. Sen hungrade jag ihjäl så då var det dags att gå hem ;) käkade och sen gick jag och elle på en prommis till kvantum med doggy i släptåg. Jag köpte en japp, tuggummi och yoghurtnötter. Det har jag legat och frossat på nu hos elle men sitter nu hemma och jämrar mig. Vill fara på skid tävlingen på msund imorrn men jag vet inte när det är och jag har typ ingen skjuts. Det suuger. Jag vet 2 pers som ska tävla osså kan jag inte änns få fara och kolla. Det är som små läckert när alla hoppar och skuttar i hopp och gör saker som ser super enkla ut men som inte riktigt är det på riktigt... :) Men det är som kul. Elle dumpade mig för hon var tvungen att jobba och här sitter jag nu och det kommer troligtvis sluta med en tur till mormor istället.. Suck! hade velat fara.. nåja. baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0