ååH?!?!

Klockan är 09.52.
Jag for och lämnade tarzan hos veterinären klockan åtta och sen skulle farsan skjutsa hem mig men han hade br¨åttom så jag fick gå hem från hans jobb. Jag ringde då elina för jag kände mig helt desperat och visste inte vad jag skulle ta mig till utan min vovve. Ringde altså henne vid halv nio kanske. Hon sov men jag började ändå prata med henne, och jag pratade hela vägen hem och tills nu. Så jag la precis på telefonen och samtalet belv 01.17.22 långt :D Roligt. Eller det vet jag inte men nu är jag trött så jag har dragit för alla persienner och jag tänker se film och göra ingenting hela dagen i väntan på att kunna hämta trosan typ halv 4. Vad gör man utan hund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0