Slappt och sluppt :D

Idag, som om man skulle kunna hare chillare.. Jodå men he var skönt med en helt tom och onödig dag på skolan. :P I princip alla lärare var sjuka så vi hade ingen lektion på morronen. Började fem i tio och hade matte. sen slutade vi. Men då förhandlade vi med våran data lärare om att få ha morgondagens data lektion idag istället för då blir vi lediga imorrn. Det gick bra men vi fick vänta i typ 2 timmar på datan. Det var prov by the way. men jaaag, lilla jag är tvungen att fara en sväng till skolan imorrn klockan tolv för att göra mvg uppgifterna på data provet på jonas och pål lektion. : ) Sen äre HELG!

Helgen ska nog bli trevlig tror jag : ) Ska vara med Pål på fredag, vi får se vad vi hittar på. Sen äre movienight med tjejerna på lördag. ultrafun! :D

Tänkte att jag skulle träna lite ikväll. Men då måste jag gå ut med hunden min först. Men de blir ju en härlig uppvärmning. POSITIVT tänkande! Japp, försöker iaf :D


Juste! jag har lixom sett eh. 45 avsnitt av SATC nu. Måste chilla med de dära. =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, det är ganska sjukt egentligen! okej (: jag har nog ingen speciell favorit, tycker alla är enormt bra.

2009-01-15 @ 18:56:06
URL: http://alltomhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0