Slalom baby, slalom :D

Igår var det styrke klättring som gällde på idrotten. Det är så grymt roligt förstås och jag kom högst upp till kanten än en gång. Som sagt, Jätte roligt. Men det är sjukt hur trött man blir i armarna. När jag är några typ en och en halv meter från högst upp får jag helt slut energi i armarna och jag måste släppa taget! Jaa, men kämpar tills man går under :D

På kvällen skulle vi fara till Måttsund med idrottsklassen och åka SLALOM :D Jag går inriktningen Frilufs på idrotten så vi får göra alla dessa underbara aktiviteter ; ) Vi åkte med grabbarna som är så otroligt orutinerade ;D Haha dom lixom hoppar och snurrar flera varv, gör volter och allt möjligt. jag och Stina som hängde bredvid kände oss faktiskt ganska värdelösa vid sidan om :D men vi fick lära oss hoppet "spred". så nu kan vi också :) Haha
Det kanske blir slalom på lördag också :P

Idag gjorde jag omprov i på datan och bäst för mig att det blir MVG den här gången ;P Men det känns braa. Jag har märkt att jag har en tendens att få ryck om det inte blir som jag vill. =)

Nå, nu ska jag trycka ner lite mat, gå ut med Trosan och sedan fara på ledargrejset. Bajbaj lingonpaj!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas att du får MVG, det förtjänar du :)

2009-01-28 @ 17:06:43
URL: http://itsgoneforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0