Shit! Bra! Duktig!

Min älskade tand gick paj idag igen! Shit asså. Klockan typ nio. Jag ringde tandis och fick faktiskt en tid på en gång. Kilade dit och lagade. Kom tillbaks så att jag hann på sista lektionen. Missade genomgången om matte B.
Gick en busig sväng på stan efter skolan och sen hem.
Sen bar det av för mig och trosan till hundhuset på bergnäset. Vi mötte Maja och Pepsi och gick en lång prommis. Sen träffade vi alla trevliga människor på hundhuset. jätte roligt faktiskt! Jag blev medlem och kan nu träna hunden min på att inte vara så uppkäftig mot andra goa hundar. Men konstigt nog var han inte alls uppkäftig, utan riktigt duktig. Lydig, snäll och söt förstås. : )

Det var min dag. :D Mycket som hände men ändå kul dag. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0