Nu äre slut! :'(

Stac! Mitt älskade SATC! NU för 2 minuter sen tog det sista avsnittet av satc slut. Jag satt här i mitt rum aldelens själv grät som en liten fjollig flicka och vet inte vad jag ska göra av mitt liv... Det var det sista och jag känner mig så naken utan den underbara serien.

Men nu ska vi inte bli deprimerade. Över till det skojiga. Igår vare skola, yuck! (ska låta som det där ordet man säger när man är äcklad ;D haha) Vi slutade klockan ett men var tvungna at gå på stan till klockan tre då veronica skulle på dejt :P Haha söt ungen. Nå så för att bli av med lite tid gick vi på café. Jag och min vän Cecilia firade ett otroligt underbart MVG i Data så jag köpte mig den STÖRSTA tårtbit jag kunde hitta. Där hängde vi ett bra tag. Jag gjorde förresten hål i örat också. One moore to go.
Kilade sedan hem och tog det chill med Satc innan jag skulle käka. Det blev pannkaka till middag och jag vräkte i mig FYRA bitar. Åt en apelsin innan också förresten.
Nå så sen drog jag till Pållan en sväng och chillade. Vi snackade och jag fick efterrätt av hans mor som jag alltid råkar pricka in på något sätt. Så det blev ännu mer mat. resten av kvällen låg jag deckad på Pållans säng och var inte speciellt social. haha men som bortförklaring måste jag ju säga att jag ALDRIG varit så sjukt, äckligt, vidrigt mätt. Så det var det.
Jag har föresten slutat med min dåliga vana att stanna hos kompisar till halv 5 på morgonen så jag sa Adjö klockan 01.03.

Tidig morgon idag blev det. Jag och Stajna skulle till Måttsund och åka lite slalom som vi är så duktiga på. Vi köpte förmiddagskort och hade det riktigt trevligt. Efter ett tag kom pojkarna från idotten och började åka på de sätt man egentligen åker när man är duktig.
Våran skjuts kom klockan ett då vi kilade hem till oss själva.

Jag dunsade ner på soffan framför tv:n och sen bar det upp på rummet för att se klart SEX AND THE CITY. Så här sitter jag nu, rosig om kinderna efter mitt gråt och aldelens sugen på mat ;D Baaaj :P


Jo juste! Stina ramlade ner i ett hål i skogen på måttsund. Det var sjukt underhållande. Ska ladda upp en bild på lill flickan när hon ligger där men min mobil känner inte för att samarbeta. Baaj :D





Jag kan bjuda på ett underhållande youtube klipp som jag hittade på polarens blogg (godblessamerica.blogg.se):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0