Lucky! not..

jaa, det är ju helt självklart att dum tanden skulla paja på en fredag. En timma efter att alla tandis stängt! Det var jour i helgen förstås men dom var i boden och i pite så dit ides jag inte fara. Så nu sitter jag här, fortfarande med en halv tand och kommer troligtvis göra det tills på måndag. Jag har som en lite känsla att jag inte vill fara till skolan med en halv framtand + att jag måste fixa en tid hos tandis på morgonen, när vi har prov på skolan. Så jag kommer att missa provet! Asså, kan det vara mer tajmat?

Japp nu dagen..
Vaknade vid 11 tiden for in till stan med mor och köpte hundmat. Kom hem. Satte mig vid datan och, nejnej. FEL! Jag åt lunch först. Sen satte jag mig vid datan och körde Sims 2 :D haha as kuligt sppel. Jag har alla sims så det är nöjsamt. men jag måste ju säga att det nästan är roligare att bygga husen än att "spela".
Sen gick jag på prommis med trosan, wow jag tycker att det nästan bara är roligt nu för tiden att gå ut med doggy. Det är som härligt : ) Nå nu har mor och far farit på bio så jag och lille bror ska umgås ikväll. köpa pizza, se tv och lite sådant =)

Jag ska ha det super mysigt ikväll och jag hoppas att ni också har det. tjingeling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0