Ja, då var man hora...

Ja, jag går i kör och nu tränar vi inför en musikal som heter "Jesus Christ Superstar". Jag fick rollen som horan Maria Magdalena. Haha Funny funny. Så nervösa jag ska sjunga ett par låtar solo. Det blir intressant. Kommer ju bara darra rumpan av mig!

Så eftersom min körledare fick reda på att jag var nervös av mig så tvinga hon mig att sjunga tre sololåtar på söndag! Haha, jag kan inte sova på nätterna längre...!

Nå så jag ska kunna släppa allt detta tjorv så ska jag snacka lite andra onödigheter. när jag kom hem idag tog jag fram en bulle, två stora sommarkakor och en syltkaka som jag sedan satt och mumsade på framför ett nytt härligt avsnitt av SATC. :P Det fick bli det onyttiga under denna dag. Igår satt jag och smuttade på en nyttig avocado faktiskt! De var nå nytt. : )

Nå nu sluddrar jag bara tråkigheter så jag får återkomma ; ) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0