hundarna i centrum

Igår var jag och Trosan på Bergnäset och vandrade med Maja och hennes hund Pepsi. Vi hade tänkt fara till "hundhuset" först men det blev inte för pepsi löper. Så vi tog oss en runda runt hela stället, vi vandrade i nån timma och sen kom vi på att Josse bor där. Så vi fiskade upp henne med och gick en till sväng. Trevligt, trevligt. : )

Idag for jag och Trosan personligen till Maja i Antnäs för att hare mysigt. Gick förstås på en låång prommis igen och var sen hos henne och snackade om allt och inget. : ) Jag måste ju säga att hon har världens najsigaste rum :D

Nu måste jag kila ut med Jonas på en till prommis:D Haha jag kan gå för alltid :) Prata prata prata =) Baaj måste vara social nu.

Titta vilken fiin skogs bild, tagen med mobilen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0