Fixad!

NU! nu mina vänner har jag äntligen fixat skit tanden. Den blev faktiskt mycket finare än första gången när jag lagade den.. :D


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PÅL!  Idag fyller Pål 17 år. harry birthday! Jag gav han en present med godisar i :P


Skippade måndagen på skolan för jag ville inte gå med en halv tand på skolan men jaa, jag gick ändå på en middag på kvällen. ;) busigt. Men sen fick jag ju en ny tid för lagning. Idag 10.00 så jag försovde mig till kvart i 10. Han precis dit. Sen for jag till skolan, men ändå försent för att kunna vara med på idrotten, åsså var läraren till nästa lektion sjuk så jag hade inte behövt fara till skolan men jag fick i mig lite mat iaf :D + sällskap

Jag har sett 36 avsnitt av SATC nu!!!!! hur mycket är inte de? Är jag helt besatt?


Ehm. Jag går i en kör och vi ska spela upp en musikal i mars. Den dära Jesus christ superstar. Jag ska tydligen vara Maria Magdalena och sjunga några solon. För ni som inte känner mig kan jag ju säga att jag är en sån dära som är AS nervös inför saker som detta. Jag kan typ knappt sova på nätterna och t.om min röv darrar när jag väl står där! HAHA Så, vi får ser hur de går med det. Var och övade idag. Ja, det gick ju bra................

Hare! Herrå!

Kommentarer
Postat av: Cess

Det kommer gå jätte bra!

2009-01-19 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0