de är härligt

Min bror Johan köpte en smink kurs åt mig i födelsedags present + att jag sen efter skulle få plocka produkter för 495:- Ja, och imorron fyller han år och jag har typ |----------------------------------------------------------------------------| <---- Sån stor press på mig att köpa nå lika bra, eller ja jag kan ju inte göra de omöjliga så jag tänkte bara hitta något bra. Så idag innan min klipp tid tog jag mig en sväng på stan och hittade faktiskt något som jag vet att han kollat efter. Såhär är det. Han är GRYMT bra på att skissa, måla, fantasin är oändlig så jag köpte en bok om hur man skissar människor, anatomi. Jag vet att han kollat efter något liknande. Nu är då pressen inte lika stor längre men de var ju långt ifrån en lika bra present som han gav mig! Det är typiskt honom att alltid köpa något som inte går att nå upp till i gengälld. Han är ju kille, det är omöjligt!!

Så jag var och klippte mig idag. Är nöjd faktiskt, men jag tycker att luggen ser lite tokig ut men de är nog bara nu efter att jag har ett par 100 fixningar i håret.  : ) Jag har den trevligaste frisören som jag jämt snackar med. Så de är as roligt. köpte ett nagel lack idag också! Ett "Depend" silver. Tänk att jag skulle köpa ett sånt länge :P kul grej. : )

Jag har varit och promenerat med min söt hund nu en lång tur på kvällen. Jag är helt förstummad över hur mysigt det var! Aldelens tyst och knappt en männska ute. Jag gick och nynnade för mig själv i den perfekt svala luften. Åh! vinter vinter vinter! LOVELY!



BAAJ!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahah, tänk anna om han hade råkat läsa det här innan han fyllde år ;)

2009-01-26 @ 22:30:39
URL: http://lostdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0