Cirkus : )

Alla är sjuka som vanligt så dagens alla håltimmar innehöll kortspelet cirkus. Jag och Stina rockade på ett lag och Cecilia och Veronica hade kanske inte lika mycket flyt. :P Men den andra spelomgången var de jag och Cecilia på ett lag och då blev det LIKA! Så efter en avgörande omgång vann faktiskt våra "värdiga" motståndare. D: hehe

Pratade med Elle idag, försökte hänga med allt som hänt sen sist. Det var riktigt najs att få snacka med en gammal godiing :D Hon berättade, som hon gjort nån gång tidigare, att dom skulle fara till Kreta i sommar och att hon kunde ta med sig en polare.. mig :P OTROOLIGT skojjigt skulle ju det bli. Men jag blir alltid för optimistisk när det gäller sånt hära. Det slutar sällan bra :P haha Men jag hoppas, hoppas, hoppas!

Mvg delen på matte nationella imorrn.. Eh, ja önska mig lycka till : )

Mina damer och herrar låt mig presentera: WHAT!?





I personally belive that im done here today. :D Bye bye : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0