Step up! Jag har batteri problem!

Jag lovar! När som helst kommer jag mörda min kamera och dra med mig alla batterier i fallet! Vad är grejen? Antingen så suger alla batterier och har noll kapasitet att ta hand om en kamera eller såå är de min kamera som vräker i sig all batteri kraft på1 min!
Jag äger ett par av dom bästa laddningsbara batterierna och nu lyckas dom inte änns starta kameran även fast dom är helt nyladdade!
Aah, nu har jag fått tjura av mig lite på dom. Relaax : )

Var på hertsön igår och hade filmkväll med tjejorna. Vi hade hyrt den hära "step up" filmen. En dans film som är så grymt bra att den borde vara förbjuden! Jag som tjockade mig i min godispåse för 66 spänn höll på dö där vi satt ihop krupna i sängen! Den var som sagt jätte bra men de var ju ändå en amerikansk film som förstås var helt förutsägbar. Men woow. Den får absolut 5/5! Det finns tydligen en två. Den blire kanske sen. :D

BÄSTA FILMEN!





Efter att ha sett en grymt bra dans film blir man ju förstås välldigt sprallig så vi gick ut en vända runt spännande hertsön. Det "farliga" området! Jag vet att det har hänt en hel del hemska och farliga knivhugg, bränder, slagsmål osv. Men jag tycker ändå att man inte kan gå och vara rädd hela tiden. Men kan vara försiktig och kanske inte utmana ödet men jaa. Just nu är jag otroligt orädd. Men det är säkert för att jag vägrat se skräck filmer nu i några år. :P haha


Nu godis godis. Baaaj!

Kommentarer
Postat av: stina

told ya att den skulle vara bra!

2009-01-18 @ 16:59:01
Postat av: Cecilia

Älskar den där filmen ^^

Den var verkligen as bra :D

2009-01-19 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0