1 månad, 4 veckor sen jag skrev sist.

Ja men tjena. har haft en hyper lång paus hära. Jag gav upp. är lixom ingen blogg person egentligen, tror jag? Nå.

Jaa, Nu har det varit julafton, Nyårsafton och jag har hunnit fylla år. Så, nu är jag 17 år och inte vet jag om jag är så glad över det. 17 måste vara den mest värdelösa ålder någonsin! I nästan alla andra åldrar får man börja köra nån "plåtburk på hjul". 15 moppe, 16 skoter, eumoppe och börja övningsköra bil!!! 17 NADA! 18 Körkort. Asså jag menar KOMIGEN. VÄRDELÖST.

Jag fick en dator i julklapp förresten, härligt nöjd över det är jag nog lugnt. Sen fick jag ju julklappspengar och för dom köpte jag en 22" skärm :D Sen till födelsedags present fick jag en data stol så.. Nu har jag ett helt och nytt paket med data grejor =)



Eh, jag har skickat ett sms nu till mina kära vänner för jag tänkte att vi kunde fara inte till stan och käka lite middag senare. Jag tänkte ju först ha ett härligt tårtkalas med fiske dam och strutar på huvet men då var det någon som protesterade och jag har ingen aning om varför?! :D haha
Jag har fått två svar än så länge. Så det lär bli av iaf : )



Jag har fixat mig ett såntdära... kontokort som man betalar med direkt i affärerna.
Jag vet att jag är lite efter med dessa grejor men det skiiter jag i ^^
Så jag var ju tvungen att testa det så jag for in till stan och köpte tre nya as balla "jumprar" (om man ska snacka farmorsspråk) men om jag nu ska snacka svenska så kan jag säga tröjor.
Rå nöjd över dom är jag men en av dom är en sån där polo grej med typ 85 % Acryl och 15% nylon som man helt enkelt svettas ihjäl i och dör. Men det ska jag lösa med en t tröja innanför.



Skola imorrn och jag hade tänkt vakna lite tidigare för att vänja om mig men onej. Klart som vatten att jag inte skulle lyckas. Vid älva tiden vaknar jag upp en andra gån i hopp om att klockan fortfarande är typ nio. Jag hoppas att jag kommer mig upp imorrn..

Det här var allt jag ville få ut denna morgon så till nesta gång. Bajbaj bejbis : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0