zZzZzZzZ!

GO´DAG!

Hann med gymnasiebussen idag igen så jag börjar känna mig lite små effektiv. =) Det har inte hänt speciellt mycket idag, nk, matte och ios med lite lekar. MAT var det också däremellan. Pannbiffar med potatos, sås och sylt. Njamnjam :D
Vi slutade tio över ett idag och för hem ganska på dirren.
Väl hemma satte jag mig framför tv:n ett tag och sen vilade jag lite på soffan. Helt plötsligt kommer hör jag johan komma och jag frågar vad klockan är.. halv fem säger grabben och där har jag legat och sovit riktigt gott. Gick ut med hunden och sen var det mat igen. Kroppkakor! :D Gott gott igen :D
Jag hade tänkt att jag kanske skulle fara in till Lärkan i stan och kolla på ettorna på estet när dom skulle spela upp lite musik. Men som vanligt så är jag inte direkt så snabb och jag kände att bussen som gick 5 i sju när det började sju skulle vara liiiite sent. Det blev en lugn hemmakväll istället.

Baaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0