Sladdiladd!! HAHAHA

Jag klev upp halv nio i morse och var pigg! :D Jag gick ut med doggy på en tur ute i blåsten och den härliga snön.
Sen var det dags. Jag och farsan körde ut till isvägarna vid lövskär och jag övningskörde hela vägen. Väl ute på isen var det bara att försöka få sladd och sedan parera. Det var AAAAAAAAAS ROLIGT! KUL! Jag typ satt och garvade som en tok när jag flög fram med bilen och gjorde piruetter och vem vet vad. Det var snöstorm också så man såg typ tio meter framför men vägarna var breda så det var bara att svänga och sladda. Fantastiskt roligt var det och det tog ett tag innan jag lugnat ner mig för att köra hem på bilvägen. :D

När jag kom hem hade mina småkusiner kommit. Dom ska vara här till imorrn. Det blev plättar till lunch och vi har suttit och roat oss med en tur till affären, lite the sims2 och singstar. Har jag sagt att jag och Alva ÄGER på singstar. Vi ÄR singstars. :D
för tillfället sitter vi och ser på tv, honey tror jag filmen heter och sen är det beställt att vi ska se på melodifestivalen så kvällen är bokad. Vi har massor med godis + chips och cheese balls! :D
En otroligt mysig dag med mina fina små kusier. :D

Baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0