Premium DARK RASPBERRY

Jag håller på att göra ett tappert försök att plugga nk. Har prov på onsdag och för tillfället känner jag mig något okunnig. Jag hittade en choklad kaka på mitt skrivbord så nu har mitt käkande tagit över totalt. Jag tycker att vanlig choklad inte kan stå upp emot mörk choklad längre. Ljug choklad känns som inte lika värt :P



Jag och lillebror Isak hade tänkt fara till Msund idag men det blev icket av för det började snöa som tusan och det är också hyffsat kallt :D Så vi planerade in våran lilla tripp till på torsdag istället.

Sen gymnasiet började har jag haft en tendens att komma försent fyra dagar av fem ungefär. Jag vaknar ändå 06.35 när jag inte har sovmorgon. Jag stiger upp, käkar frukost, sen klär jag på mig och går ut med trosan för jag har märkt att om jag inte göra det innan jag fixar allt annat så släpper jag ut han i 2 minuter och han hinner sällan göra några av sina behov på den tiden. Så jag gå ut med honom och sen brukar jag duscha. Eftersom jag vet att jag inte har mycket tid på mig så tar jag en snabb dusch, eller ja den är snabb tills jag kommer till är schampoonera för det är så skönt så då står jag där och kommer av mig i ungefär 15-20 minuter.  Då när jag väl kommer ur duschen har gymnasiebussen redan gått och det är fyra minuter tills stadsbussen går. Då suckar jag och ids inte stressa. Så jag skippar det bussen och det händer också ofta att jag då skippar nästa också. Så då slutar det med att jag tar bussen som går kvart över åtta, vilket är den tiden som jag börjar också. Så jag har välldans mycket flyt på dagarna..
Och sen inte tala om sovmornarna! Då har jag tid om nånting men då tänker jag att det är skönare att chilla så då tar jag 8 som går fram till skolan men jag vet att jag då alltid kommer ungefär 5 minuter sent.
Tur att vi inte har straff för att komma försent...

Jo, jag var över till Jonas igår och basta på kvällen. Grymt skönt, precis vad jag behövde. Jag var för lat för att umgås på vanligt vis så vi tog det chill i bastum. Vi busade faktiskt! Vi sprang ut i snön och slängde oss och sen kutade vi in igen och duschade, snackade osv. För er som inte vet de är jag och Jonas barndomskompisar som gjorde allt detta med kläder på, eller jaa badkläder typ, eller nå liknande..?
Det måste vara det perfekta slut på en helg innan skolan sen börjar. Ja det är ju bajs måndag idag...

Nå nu har jag skrivit mycket såå ja hare till nästa gång. Baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0