palt potter :D:D

Fett kul alla hjärtans dag. utan hjärtan och trams. :P

Det blev en stads tur på morgonen. jag köpte mig en skid jacka som visade sig vara hyffsat för stor när jag kom hem. Haha, som om jag inte borde märkt det på affären när jag testade den. :D Men den var vit och fin och jag gillade den för jag har vita teckisar.. Men sen visade det sig att jackan hade en "gräddvit" färg och mina bralls en "klarvit" färg och det kan ju inte accepteras...
Nå, sen hade vi ju tänk att brudarna och jag(:D) skulle ha film maraton och kolla alla Harry potter filmerna.. Och det gjorde vi...nästan. Cessan kunde inte komma men stajn och veroniica kom och joinade mig och vi såg en film och sedan tre fjärdedelar av en till för det blev faktiskt lite melodifestivalen där emellan. Pga, den härliga mellofestivalen fick man många härliga stunder då man bara velat spy men om man blundade och bara lyssnade så var dom dära..h.e.a.t ganska bra. Dom såg dock inge vidare ut :P trummisen dära hade ganska mycket "going on", riktigt tajta byxor måste jag ju säga... yuck!
Vi hade det rå trevligt måste jag säga. Detta ska vi nog göra om flera gånger hoppas jag. Jo vi fick ju också hammagjord pizza till. götteligöttgött.

det var tydligen lite misshandel ikväll också. allt kan inte vara roligt under en dag.

Baaj!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Och jag som missade Mello pga Jonas Pesula :P

2009-02-15 @ 20:33:04
Postat av: Gustav

Och jag som missade mello pga en viss Jonas Pesula!

2009-02-15 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0