på skiita bra humör

SOL, SOL, -2 GRADER, kan det bli bättre?
jag har riktigt varit på topphumör idag. Jätte glad. Det måste nog vara att man fick se lite ljus idag. Men jag känner mig riktigt GLAD. Imorrn är det frilufsdag och jag ska till kåbdalis. Det ska typ bli samma väder som idag fast med mindre vind. Det vore ju helt underbart! Ser fram emot det så grymt mycket. Jag har tänkt fara till backen så många gånger men det har inte blivit. men nuu jeeeeklar! :D

Japp! Så matte prov hade vi idag. Jag hoppades på att det skulle gå bra för jag hade pluggat rätt mkt. Men det blev som vanligt lite små klurigt och jag bli missnöjd. Jag kommer få g kanske vg om jag har tur, ärligt sagt. Jag hoppas hela tiden på att jag ska få mvg men det går inte! Jag vet att jag kan kämpa mer men det är något som stoppar mig och allt annat känns helt plötsligt såå underbart att det inte är värt att lägga tiden på läxa, just då...

Jaapp, läste på engelskan och svenskan, jobbade inte mkt men jag tänkte skriva lite på engeslska uppsatsen nu hemma. (ofta!) Men jag tänker försöka eller iaf lägga en tanke åt det hållet och hoppas att det leder till action.

Jepp, saknar hunden min som tog en tur med far till farmor nu en kortis. Jag är rädd att jag älskar han för mkt och är helt besatt. Men det är helt underbart att ha han runt fötterna. PÖSCHOCHKRJAM åt han. hihi

Nå bajbaj nu ska jag leva livet med att inte göra nånting, bara tänka på saker jag skulle kunna göra fast avböjer förslaget. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0