Mätt!

Det var en ganska najs dag idag faktiskt trotts att vi inte hade sovmorgon. Först hade vi nk då vi bara pluggade till provet imorrn. Sen vare matte och sen hade vi ingen idrott så vi kila först in till stan i det soliga vädret och sen tog vi isvägen runt gyltsa och gick till kungs och köpte go fika.


 sen vare svenska då vi läste och engelska då vi såg den bästa filmen! (Nyckeln till frihet!!!)
jaa, jag kilade lite tidigare från lektionen för jag skulle skynda mig in till stan och möta farmor. Vi vandrade sen till Östens Pärla och käkade kina mat och sedan glass med kola sås. Nu är jag så grymt utmattad efter all mat så jag orkar inte änns böja mig ner för att hämta nk plugget. Så jag tare lite chill med det.

Jo men det var ju trevligt att käka med farmor. :P Gullet :P Men bjuden på maten blev man och sen på vägen hem fick jag vagga i min egen lilla takt till bussen.

Farmor :D

Baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0