lite Msund sitter alltid bra

Igår var en seg dag. men mysig på nå vis. Slutade riktigt tidigt så jag cess, Stajn och vonca for och käkade på Dagobert. Jag tog en kyckling macka för första gånen! Brukar ta den med räkor annars eller den där med rostbiff. Men nu testade jag nå nyss och det var götteligöttgött. :D
Efter maten blev jag lite bored när vi for och kollade på krimskrams så jag kilaade hem. Satte mig och läste vi 1 tiden och läste ut boken på 306 sidor till typ 5. :P Mysig mysigt. sen tog jag fram en madrass ur garderoben och la mig och såg på tv. Det fanns INGENTING, absolut INGENTING värdigt att se. Så jag kilade in på mitt rum och såg lite Sex and the city innan jag somnade :P Bra slut på dagen =)

Idag! Ja, idag fyller först och främst JONAS ÅR! 17 år, big boyen nu :P Grattis grattis.
Det var lixom tänkt att jag, Jonas och Gurra skulle fara till Msund vid 25 över tolv typ. Men icket. nä för klockan kvart i tolv står jonas fortfarande och chillar inne i hallen och "skyndar" sig. Men vi kom oss iväg fem i så till backen kom vi oss iaf. :D grymt härlig dag! :D Sol och ja ni vet. :P Jag och Gurra hoppade omkring i hoppen i andra backen och det var riktigt skojj. men jonas har inte riktigt kommit igång i år så det blev vanligt slalom för det mesta för honom. Det var tävlingar i första backen så det var rätt kort kö där faktiskt men i andra liften var det riktigt smockat, kö över hela backen! Så vi åkte upp i första liften och sedan ner i andra backen hela tiden typ.
Jag och gurra kände oss riktigt stolta där vi hoppade i dom ganska stora hoppen faktiskt, men då kommer danne och gör typ framvolt och vem vet vad. hehe, men vi är duktiga iaf. (typ ;P)
Så det blev en riktigt lyckad tur måste jag ju säga! patey :P

nu har jag duschat och käkat och sitter och tittar på min chokladpingvinstång som säkert snart slinker ner, smask :P Jaåå. fin fin dag :D
Baaj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0