Klart inför skidsäsongen!

Nu mina vänner har jag varit och köpt mig en ny skidjacka. Det gick ju inge vidare med den förra men nu har jag hittat en som känns kanon! Den är BLÅ, blåblåblå med lite vita detaljer och den passar perfa till mina klarvita täckbyxor :D haha Det var dock tre hundra spänn dyrare än den förra men jaa, det fick morsan ta och det gick bra. :D Nu känns det gött med en jacka som passar så nu äre bara ut och ÅKA! Det återstår faktiskt ett problem. Det är KALLT. Det är 20 grader drygt nu och det kommer att bli kallare inatt. Jag är såå på hugget att fara och åka så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Hundpromenadera i denna kyla är inte nå överdrivet långa heller så jag vill UUUUUUUUT!


HEMAVAN!

Jo, jag var med brudarna och käkade pizza på HEROES. Eller rättare sagt så var det bara jag och stina som åt, vi delade på en pizza och dom andra budarna cess och verran tittade på och fick smaka ett hörn här och var (av stinas pizzabit, inte min! :D).

Jag är lite orolig över lilla mig. Jag har blivit helt... seg typ. Jag kommer hem och segar hela kvällen utan att göra en ända nyttig sak (fast jag äter ju frukt, det är nyttigt :D). Nå, jag hoppas att det bara är tillfälligt och att jag snart ska vara tbx i mitt stört energiska jag.

Äntligen en vinter med potensial! Snö, kyla och sol!

Kommentarer
Postat av: Veroncan

Men guuuu'! Hemavan! :D Åh, vad jag längtar! Vill dit nu ju! :)))

2009-02-18 @ 14:02:14
URL: http://www.xxxlightness.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0