Kan väl schnacka lite..

Nu tänkte jag skriva ett inlägg.. men dåå började jaag att fundera.. intressant.
Men altså. Om man ska skriva något rejält "sch" ljud.. hur stavas det då? Man kan ju skriva "sch" men lixom om du tänker dig ett riktigt grymt ljud som ligger precis i gommen och lite lägre ner i halsen så räcker det inte med bara "sch" då borde vara typ scgxksch! Men det var ju riktigt intressant förstås men jag tycker att det var viktigt att ta upp :P

Jaa, då vara dags för lite dags snack. Du, eller ni.. hörni jag har umgåtts med min lilla bror idag. Vi var och checkade omkring på youtube.. det blev lite slaggis här och var med vi är nog ett bra team egentligen.
Jag och Bruushaan hade först tänkt dra iväg till Msund men då hade vi ingen chaffis. store brushaan var lixom lite på något läskigt ohumör så att man inte änns vågade fråga. Far var fortfarande på jobbet och morsan har någon magsjuk liknande sjukdom för tillfället. Så morsan kan vi stryka. Vi hann lixom inte fara tillslut.
om vi ska vandra tbx till magsjuke delen. Jag sitter instängd på mitt rum, stängd dörr, låst dörr, tejp för nyckelhålet och jag tvättar händerna så fort jag vandrar förbi något som innehåller vatten. Nja inte när jag gick förbi Anton Björnkman förstås. den stackars fisken fick slippa mina händer..

Jaa jag tog faktiskt en bild på min fina bror och mig när vi hade kommit igång med data kollandet. visst är han gudomlig? :P




Nu har jag och isak umgåtts nog för den här månaden :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

he he alla leker vi olika:-)

2009-02-05 @ 20:40:35
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

he he alla leker vi olika:-)

2009-02-05 @ 20:40:37
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0