JAG TROR ATT JAG SNÖAR IN!

NYHET NYHET NYHET!

Vi kommer till nyheten snart :P

Jag skrev sist någon dag i veckan men hmm, jag börjar med i fredags. Jag for på läger i gammelstan, det var ett läger för oss som skulle vara konfa ledare senare... Vi var ett stort gäng grymma människor som satt och snackade med hjälp av den elaka sanning eller konsikvens leken. Men vi använde bara sanning korten. Lägret skulle vara en övernattning till på lördag men jag drog hem vid ett tiden på kvällen för jag behövde min sömn för jag skulle på kalas dagen därpå.

Ja så sen när det blev lördag såå friserade jag trosan hela morgonen. Han har sett ut som en collie på sistonen och därför måste något vara helt wroong. Jag kan säga att jag typ klippte bort 5 centimeter och nu är han tbx i sitt lilla och fjantig "jag".
Nå, så sen bar det av till pite där mina kusiner bor. Min morbror Ola fyllde 40 ÅR så det blev tårta, fika, snack lite spel på wii och en kort prommis ute i 20 graders kylan med Alva och trosan.

Hörni, det har varit 20 grader kallt hela helgen! Det har snöat som tusan och man blir lite sugen på att bara sitta inne under en filt och dricka te. :P njami. Nå jag vill fara till mormor och köra skoter och riktigt uppleva vintern. För det blir inte riktig vinter förrän man varit där. Det är där allt magiskt händer ;P 

Nå, nu till NYHETEN!

JAG SKA FARA TILL CYPERN MED ELLE I JUNI !!!!!!!! Fett kul. Det blir måndagen innan skolavslutningen så man slipper allt fjoll tjorv med fin kläder osv. :D Jag längtar nå så gryyyyymt!
Vi ska till party stan på cypern (Ayia Napa) och morsan var orolig att vi skulle gå på stan på kvällarna och bli bortrövade av turkar som gillar västerländska blondiner. Det kanske skulle vara en fara för mig då jag är ganska naiv. Men sen slog tanken mig att jag faktiskt ska dit med Elina... Hon i andra hand går med mibilen vid örat hela tiden om hon är på något lite skumt ställe. Hon skulle aldrig våga gå ut på kvällarna och på så sätt blire nog att jag också stannar inne på hotellet.


 Detta är vårat hotell!

Det ska bli grymt roligt. Sommar och sol, strand och hav! :D

BAAAAAAJ!

Kommentarer
Postat av: Elina

TJOHOOO!:) Så du får följa? :D:D

2009-02-08 @ 14:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0