i do not care

Snabb spola.
Söndags: For in till stan med Stina och Prince. Dom åkte skrillor på isvägen medans jag och trosan vandrade på sidan av. Grymt härligt väder måste jag lägga till. Sol, helt vindstilla, lagomt kallt och helt perfa. : ) Vi färdades över vattnet till Stajnas house där vi gick in och kollade på rummet hennes. =) Sen bar det av till konsum för dom två men jag kilade hem för jag hade inte käkat lunch och klockan var typ tre eller nå..

Jao, sen vare Måndag...Tisdag, ja idag =)
Hade supra långt hål eftersom vi icket hade någon idrott, vi käkade faktiskt på staren då för att passa på när vi hade tid, sen gick jag och tränade på helex och vandrade sen till blå gåsen för en milkshake med tjejorna. Vi kilade sen tillbaks till byn och hämtade Stinas örhängen på hälsans och sedan var det lektion.
Jag hade ett Låååååååångt samtal med farmor idag på skolan. Jag ska fara och äta på kinarestaurang med henne någon dag efter skolan, vi bestämde att det fick bli mån lr tis nästa vecka. Men asså! Den kvinnan kan inte sluta snacka :D Hon hade bakat bullar idag tydligen. Jag kanske tar en sväng förbi där någon dag :P

Nå jag kom hem och satte på en movie och käkade cheeseballs.
Japp, det var min dag och jag tycker att jag har varit hurtig med mitt tränande.

Baaaj! :D

buu för dryga homosapiens :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0