Happ

Idag hade jag sovmorgon till tio i tio. Kom faktiskt i tid för en gångs skull men då var förstås läraren sen... Jag hade engelska på morgonen och sedan matte. Jag har börjat jobba bra på matten, ingen aning varför men jag tror att det har och göra med att jag sitter bredvid verran som "hjälper" mig när jag inte kan/ids. :D Vi har matte prov imorrn så jag har jobbat hemma endel också.
Jag for hem efter matten idag även fast vi hade två lektioner till. Men det var för att min lilla vovve har haft problem med ögonen och han hade en inbokad tid kvart över ett idag så jag kilade hem. Vi fick komma in på ett sånt dära veterinär rum och veterinären kom in. kollade tarzan i ögonen frågade lite frågor och sen var det klartt. jag fick ett recept på ögondroppar och sen kunde vi gå. men då kom jag till reseptionen där man skulle vetala. "500 kronor tack!" sa tjejen. (WHAAAAAAAAAAAAT!! skrek jag inom mig.) "okej" sa jag och gav henne mitt kort. Men kom igen. jag kunde lista ut själv att han säkert hade ögoninflamation och behövde ögon droppar. men då bara  för att han kollade lite och sa några få självklara saker så blev det 500 spänn!! Helt sjuukt, men jag betalar förstås för det är sånt man måste leva med och det finns inte en tanke i huvudet på mig att jag inte ska fara till vettis om det är problema med trosan. men däjm, det var ett slag under bältet.
For till apoteket och hämtade ut ögon dropparna efteråt och sen bar det hemåt där matte läxan väntade.
Nu är klockan 19.05 och jag ska ta bussen som går 24 över till stan och sedan ska jag träna. har inget direkt sug för att träna men jag har inte varit så flitig på sistone så jag MÅSTE! Jag ska förresten också lämna in en lapp där jag bjuder jonas, gurra och elina på två gratis veckor på helex. Men lappen har gått ut så vi får se hur det går med det. Jag snackade med dom om det förra gången jag var och träna och det verkade tyyyyp ok.. hehe

Nååååååååååååååååå. måst kilaa. Baaaaaaj!


Kommentarer
Postat av: veroncan

Haha! Jag tycker matten är roligare när jag jobbar med dig, lättare ocksoo! två hjärnor i arbete, nejmen. ;D höhö.

2009-02-24 @ 20:23:03
URL: http://xxxlightness.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0