Go och gla!

naj men skit åsså!
Hann inte skriva nå yesterday för det var en nå så sjukt tajt dag. Med frilufsdag från åtta till 5 och sedan örnäset rep från 6 till 10. Sen deckade jag tyyyyp!

Frilufsdagen var så perfekt att det inte finns ett svenskt existerande ord som kan beskriva det så jag säger att den var fabulous med femtioelva + i kanten!
Jag åkte med Jonas hela dagen men vi fick besök av Stina och Erik under den största delen av tiden. annars körde vi omkring lite varstans och hade det fantastiskt kul. Nu kanske det är dags att typ iaf nämna var? hur? när? osv. Vi for till Kåbdalis med skolan kring åtta tiden på morgonen. 2 timmars busstid sen var vi framme. SOL! -3 GRADER! PUDERSNÖ! HELT FANTASTISKT! åkte slalom och ja, nu vet ni de. :D
Så vi hade det förstås rejält roligt. åkte, tog en paus och pressade i solen, åkte lite till, Jonas ramlade, Åkte lite till, Hoppade, Åkte lite till, Liften, åkte lite till, joonas ramlade, åkte lite till, jonas ramlade stillastående, åkte lite till, pressade och emellan allt det var det skratt, skratt och åter skratt. :D
Nåå, helt fantastiskt helt enkelt. Jag bakade morotskaka dagen innan som jag sen hade med mig i backen. GOTT! Men vi käkade hambisar till lunch så kakorna, läsken och min baguette blev uppäten i bussen påvägen hem =) som vanligt =)
Jag hade tänkt lära mig att göra en 180 men jag testade faktiskt inte nu när jag tänker efter men jag ska klara det någon vacker dag :D


Jonas när han gjorde sin festliga "stillastående ramling" :D


Nu till idag:
Började fem i tio med matte. Fick tbx proven, jag fick VG. Ganska nöjd faktiskt :) Sen var det lunch, på rasten efteråt kilade jag och vonca till lärkan för att köpa tuggummin och sen hade vi ios. Började planera vårat grupparbete som vi ska börja med efter SPORTLOVET! Jag hamnade i voncans och Loves grupp! SKIIIT vad råligt! :D Sen var vi ju så effektiva så vi fick gå en halvtimma innan vi slutade. Så jag och vonca gick hem typ tjugo i ett. Vandrade förbi stadsparken och tog oss ett åk i uttern :D fantastiskt roligt :P Sen var det bussen hem. Naajs!
Det blev morotskaka när jag kom hem och sen blev det att jag spelade Buzz med Johan och John och sedan kom Perra. Nu körde dom till kvantum typ och här sitter jag, välldigt nöjd över dom senaste dagarna. Jag måste kila ut med trosan i fin vädret nu så det blir ännu mer njuut!
Baaj!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Bah Jonas fall var inget jämfört med mina :D (om man nu ska skryta om sånt) men det var skit nice i kåbdalis för mig med ! :)

2009-02-26 @ 18:17:01
Postat av: Linn

Hahah, verkligen en snygg bild på Jonas ;)

2009-02-26 @ 19:16:59
URL: http://lostdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0