diiilemmaa.

Nå. TORSDAG:
Lillgrabben, jag och fader drog till Msund för att träna lillen på snowborad. Jag har åkt snowboard ett tag tidigare men jag tänkte att det skulla vara roligare att lära sig en sak riktigt bra än att vara halv bra på båda. Så jag håller på Slalomen. Men jaa, lillen klarar sig rätt bra i backen ändå och jag måste ju nämna att både han och jag gjorde härliga kullerbyttor då och då :P
Jag hade en heeeel del problem i liften också för jag krockade i en av lift stolparna en gång och när jag inte gjorde det så skrek jag till av lycka eferåt och föll... Så skillsen dära vetni.
Nåmen det var lycka det. Men det är ett litet dilemma med vad man ska välja, slalom eller bräda. Men då kan man väl välja båda :D

FREDAG: (today)
Skolan var helt okej idag, dt var bara sådär 18 grader kallt igen men det var ju chill. Nå sen var det dags att fara på teater på lärkan för att titta på ungdomsmottagningen budskap. (använd kondom!) Men det var en riktigt bra teater. härligthärligt. Efter skolan var det dags för mig att käka lite. två mackor, en syltkaka + en skål med glass. Mums, jag gjorde mig iordning för att sedan kunna fara ut på en GRYMT kylig tur med Pål och hans skoter... Jag tror jag dog fyra och en halv gång av köld. Min nesa, min kinder, och tredje tå från den stora la av och ville inte mer. Så iklädd en hel del kläder sitter jag här nu för att få tillbaka värmen som inte vill återvända till mig även fast det har gått...1,2,3... 5 timmar. :D Med liten hjälp av trosan på mina fötter måste jag ju säga att det börjar vända.


Jag ser fram emot slalom någon dag i helgen men det är nog lite kyligt för det. Med det kan hända att det blir ett film maraton hos mig imorrn med tjejerna. på alla hjärtan dag! omg vad kul! NOT! Har jag sagt att jag avskyr alla hjärtans dag? En dag som ska få oss att uppskatta dom vi älskar. Men jag tycker som att man kan göra det varje dag. :D Nee, nu lät jag skeptiskt. Okej, jag "älskar" det! Förresten, iår hamnade fredag den trettonde just före. intressant, otur följd med tur? Tycker faktiskt också att det bara är bull med fred 13 också :P Ha, så nu vet ni de :D

jaa, hare bra! Baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0