Blåbärssmulpaj

Yesterday (sunday) så steg jag upp vid tio tiden på morgonen. Bra för att vara jag, jag lyckas ofta sova lite för länge som många andra ungar i min ålder.
Jag tänkte att jag skulle ta mig en ganska lång promenad med trosan för jag hade rejält med energi. Så jag började gå. Det blev mycket längre än jag trodde! Här stoppar jag in en karta över min och trosans väg. :D


Det tog drygt 2 timmar att gå men jag tycker att det var riktigt trevlig och min hund måste ha probleeem! Hunden blev ju inte trött! han viftade på svansen och bara ville springa i förväg. Jag hade han lös från början tills jag kom till notviken då jag stoppade på kopplet. men ojojoj, snacka energi!

Nå, sen blev det en rätt så chill fortsatt dag. :D

Nå idag har det inte hänt speciellt mycket. Vi har spelat in en reklamfilm på multimedian och sen.. ja det var allt som var intressant :D For och llämnade tillbaka min gräddvita skidjacka efterskolan och nu känns det välldigt jobbigt att börja om mitt sökande efter en ny skidjacka! Jaag får bryt. jag vet inget jobbigare än att shoppa och prova kläder på vintern. Man har ju massor med kläder på sig som ska på och av på och av. Sen får man grymt statiskt hår av allt på och av tagande. Jag har också några presentkort på tex hm som jag behöver använda. Men inte ids jag gå på stan efter skolan. jag vill bara hem och ta det lugnt eller fara och åka slalom! Jag tänkte åka idag men då blev det kyligt och Jonas skulle på träning så jag ides inte fara själv...
Men sånt är livet.
Jag fick ett sånt gryyymt sug efter pizza idag efter skolan! Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. jag sprang ner i köket och in i kylen i hopp om att det skulle ligga en pizza där som bara väntade på att bli uppäten. Klart att det inte fanns någon där. men där låg en skål med blåbärssmulpaj sen igår och en massa god vaniljsås. Så nu har jag partajat med den och den dög gott och väl :D MUMS! Matvrak som jag är får jag ALDRIG nog av mat. :P

Have a nice evening. Baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0