Mitt första inlägg.

Det är nu man ska komma med något riktigt bra som ska locka allt att läsa just min blogg men jag måste faktiskt bara, nu på en gång säga något som alla vardagliga människor säger. Just nu sitter jag faktiskt och äter GLASS med min supergoa KOLASÅS! Det är så gott så jag döör!

Nåja, back to buisness eller hur tusan det nu stavas :)
Jag har inte riktigt fått hum över hur man gör här på blogg.se men jag kämpar på.

Igår började jag med det omöjliga. Jag möblerade om mitt rum! det blev faktiskt riktigt fiint, bortsett från dom groteska tapeterna men nu ska vi inte vara så negativa. Man ska tänka positivt.
Jag har hängt upp en tavla som egentligen är ny men som legat och skräpat i femtioelva år. Så vi som är smart förstår ju då att den inte kan vara så ny :D

Nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer. Måste fara på en gratistur till pitehavsbad där jag ska käka och bada :D tjao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0